Produk Axilas Antiperspirant Untuk Masalah Ketiak

Ada tak dalam kalangan korang yang mengalami masalah bau badan terutamanya bau ketiak? Malu nak mengaku kan? (haha). To be honest, aku pun kekadang ada juga tidak selesa dengan bau badan sendiri. Terutamanya bila badan berpeluh of course ada bau yang kurang sedap kan. Korang dah cuba menggunakan produk di pasaran tapi still tak berkesan. Apa kata korang cuba pula produk Axilas Antiperspirant.


axilas atasi masalah ketiak


Korang mesti tak pernah dengar kan mengenai produk ini? Untuk pengetahuan korang, syarikat Glamohealth telah melancarkan produk baru yang dicipta khas untuk pengguna yang mempunyai masalah “ketiak” iaitulah produk Axilas Antiperspirant.


Ketiak atau lebih sopan dipanggil bahagian bawah lengan adalah kawasan yang sensitif kerana ketiak adalah salah satu tempat yang menghasilkan bau badan. Oleh itu, produk ini dirumus khas untuk membantu pengguna yang mempunyai masalah ketiak seperti, ketiak berbau, ketiak berair/berpeluh, ketiak hitam dan lain-lain lagi. =D


AXILAS ANTIPERSPIRANT


produk untuk hilangkan masalah bau badan


Axilas adalah produk seperti deodorant, untuk membantu anda semua mengurangkan masalah peluh berlebihan dibahagian ketiak dan mengurangkan masalah badan berbau, selain itu ia juga membantu dan dapat merawat liang pori ketiak korang daripada pengeluaran peluh yang berlebihan kerana ia dapat menutup liang pori ketiak. Disamping itu, ia juga dapat membantu masalah tangan dan kaki berpeluh.


KEBAIKAN AXILAS


produk untuk masalah ketiak AXILAS

  • Memutihkan ketiak
  • Hilangkan masalah bau badan dan ketiak dengan pantas.
  • Badan akan merasa segar, kering dan bebas bau sepanjang hari
  • Lebih yakin berhadapan dengan kawan kawan atau orang sekeliling.
  • Tiada lagi perasaan malu kerana korang telah bebas dari masalah bau badan dan ketiak.
  • Ketiak tidak rasa melekit lagi walaupun dalam situasi cuaca panas.
  • Tiada lagi masalah baju di ketiak kekuningan.
  • Hubungan suami isteri tiada lagi masalah bau badan.
  • Mendapat pujian dari suami atau isteri anda.
  • Stress akan hilang kerana bau pada ketiak anda hilang serta merta.


INGREDIENT AXILAS


  • Ethanol Denat
  • Aluminium Lactate
  • Alimunium Choloride
  • Cyclopentasiloxane
  • Glyceryl Strearate
  • Cetyl Palmitate
  • Hydrogenated Microcrystalline Wax
  • Hydrogenated Castor Oil


KATEGORI PENGGUNA AXILAS

  • Lelaki & wanita
  • Atlet sukan
  • Anggota beruniform
  • Remaja
  • Suri rumah
  • Perokok
  • Dan korang semua yang mempunyai masalah bau badan


CARA PENGUNAAN AXILAS


  • Kulit mestilah kering dan tidak rosak (luka atau melecet)
  • Permukaan kulit mestilah kering (tidak lembab) dan tidak rosak (luka atau melecet) sebelum menggunakan Axilas antiperspirant.
  • Permukaan kulit yg lembab atau rosak tidak dibenarkan untuk menggunakan Axilas antiperspirant.
  • Menggunakan Axilas antiperspirant pada waktu malam sebelum tidur.
  • Apabila badan sedang berehat kelenjar di bawah ketiak tidak aktif. Oleh itu, digalakkan untuk menggunakan Axilas pada waktu malas sebelum tidur. (Sapu nipis pada permukaan kulit ketiak sebanyak 2 kali atas dan bawah) .
  • Pastikan permukaan kulit ketiak kering selepas menggunakan Axilas anteperspirant. Menggunakan Axilas terlalu banyak dipermukaan kulit ketiak akan menyebabkan kulit lambat bertindak balas dan rosak.
  • Basuh permukaan kulit ketiak di waktu pagi dengan menggunakan sabun dan air.
  • Perlindungan Axilas antiperspirant tetap ada di permukaan kulit (menyerap didalam kulit).
  • Boleh menggunakan deodorant atau minyak wangi lain di permukaan kulit ketiak.

*Untuk kesan yang cepat dan perlindungan daripada Axilas antiperspirant, digalakkan menggunakan 2-3 malam dalam masa seminggu dan selepas mencabut/mencukur bulu ketiak.

FAKTOR-FAKTOR BADAN BERBAU DAN KETIAK BERPELUH


produk axilas untuk masalah ketiak

  • Pemakanan yang tidak terjaga.
  • Perubahan pada hormon.
  • Merokok.
  • Minum minuman alkohol.
  • Kurang minum air.
  • Kurang menjaga kesihatan tubuh badan.
  • Jarang mandi.
  • Mempunyai sakit lain.
  • Berat badan
  • Faktor usia.


HARGA PASARAN AXILAS

Semenanjung Malaysia : RM 45.00

Sabah/Sarawak : RM 50.00


Sebarang Pertanyaan/ingin mencuba produk Axilas, korang boleh ke Facebook atau Instagram Axilas.

Facebook :

Axilas HQ

Axilas Tiada Lagi Bawah Lengan Basah & Berbau

Axilas Penyelesaian Bawah Lengan Basah

Instagram :

Axilas Glamohealth

3 Komen untuk "Produk Axilas Antiperspirant Untuk Masalah Ketiak"

Bagusnye Axilas nih. Byk kegunaannya.

bagus produk ni. best guna

Back To Top