Berikut disenaraikan lagu melayu top masa kini 2015 #2 yang sempat aku kemaskini. Lagu yang belum korang dengar, boleh terus download dan letak dalam mp3 masing-masing okey. Boleh juga tambahkan koleksi lagu melayu best dalam mp3 korang. Nie asyik dengar lagu sama kan dah bosan =D. Update juga Lagu Melayu Top Masa Kini 2015 #1 ya?


lagu melayu top masa kini 2015

 

1. Seluruh Cinta – dato’ Siti Nurhaliza ft. Cakra Khan

 

dato siti nurhaliza_cakra khan

 

Menatap kepergian dirimu
Meratap menangis sedih tak tertahan
Terbayang saat bersama
Lewati masa terindah
Saat kau memelukku tuturkan cinta


Kaulah slalu mencinta bagiku
Yang slalu mengencamkan perasaanku
Dirimu kan slalu ada di sisiku selamanya

Kau bagaikan nafas di tubuhku
Yang sanggup menghidupkan s'gala gerakku
Ku kan s'lalu memujamu hingga nanti kita kan bersama

Tak sanggup ku memikirnya lagi
Habis separuh nyawaku tangisimu
Tiada lagi bait yang indah
Terdengar merdu terucap
Merayu menyanjungku tenangkan jiwa

 

2. Senyum Lagi – Mark Adam ft. Qierra

 

mark adam_senyum lagi_lagu baru 2015

 

Kau yang berada nun jauh di utara
Mengapa tiada khabar berita

 

Kau mengapa sunyi saja
Pagi kau di mana
Siang pun tak bersuara

 

Ooo bagai nak gila
Ku menahan sengsara
Beratnya di kala bercinta

 

Ooo bukan kau sahaja
Ku punya rasa yang sama
Merindu tak terkata

 

Yang jadi sudah terjadi
Biarkan ia terjadi
Tapi mengapa terjadi
Ooo

 

Tak mahu ku fikir lagi
Tak mahu ku fikirkan lagi

 

3. Biarkanlah – Drama Band

 

drama band_biarkanlah_lagu best 2015

 

Semua pernah tercipta
Seakan terhapus sudah segala
Tak mampu ku kembali
Biarkan saja berakhir di sini

 

Biar patah hatiku
Biarkanlah
Aku pergi demi hidupmu

 

Biar hancur harapku
Lepaskanlah
Aku pergi demi bahgiamu

 

Semua janji terbina
Seakan sudah tiada bermakna
Tak mampu ku kembali
Biarkan saja berakhir di sini

 

4. Assalamualaikum – Faizal Tahir

 

assalamualaikum_faizal tahir_lagu baru 2015

 

Apa yang ku lihat ini
Mengapa hanya video bunuh sana sini
Di kaca tv dalam internet
Di mv hanya darah dan air mata

 

Ramai yang hina agama ku
Terasa bakar di jiwa ku
Can’t believe that people like this
Can’t believe who are living like this

 

Apa kita hanya terima sahaja
Assalamualaikum dunia
Bangunlah semua
Lihatlah pada diri kita
Semua serupa

 

Damailah manusia
Kita bersaudara
Assalamualaikum dunia
Assalamualaikum dunia

 

5. Senyum – Aziz Harun

 

senyum_aziz harun_lagu baru 2015

 

Senyum, senyum selalu
Senyum, senyum denganku
Tiada seindah senyuman

 

One, two, three, four

 

Pagiku mula dengan cinta
Cintaku dengan gitar lama
Hari-hariku hanya denganmu
Nyanyi sama o-o-o-o-oh…

 

Terus bergerak jumpa teman
Singgah sebentar supermarket
Terlihat gadis muka yang manis
Nyanyi sama o-o-o-o-oh

 

Denganku, denganmu
Ku berdiri di sini
Dan kau kau kau berdiri di sana
Tak perlu kau katakan apa lagi
Jika kau teru-u-us

 

6. Knock Knock – Elizabeth Tan

 

elizabeth tan_lagu baru 2015

 

Bulan bintang kau janjikan
Tidak aku teruja
Cakap memang mudah
Semuanya mampu

 

Kata manis kau beri
Ku terpikat belum tentu
Cakap memang murah
Oh kau pun tahu

 

Kiranya kau benar mahu
Kiranya kau benar mahuku
One two ku sayang kamu
Jangan sakiti aku

 

Knock knock
Mahu ku perhatian
Talk talk
Mahu ku kau buktikan

Jangan tersalah
Jangan tersilap
Jangan abaikanku

 

7. Menakluk Cinta – Taufiq Batisah

 

taufik batisah_menakluk cinta_lagu baru 2015

 

Tersedar ku dari khayalan
Terpisah dunia anganku
Sinar segala tertiba bayangmu menjelma
Menemani harapanku yang kian hancur segalanya

 

Patutkah aku dikurnia
Sentuhan kasih darinya
Menantikan cinta yang terindah

 

Setinggi bintang di angkasa
Seluas lautan yang indah
Harapan tuk bertemu
Cinta terakhir hidupku

 

Sejauh ke hujung dunia
Rela ku melakukan apa saja
Tuk menaklukan cinta terakhirku

 

8. Dahsyat – Mojo

 

mojo_dahsyat_lagu terbaru 2015

 

Aku cinta kamu
Lebih dari hatiku mampu
Pasti jiwa takkan bisa
Hidup tanpa hadirnya kamu

 

Sungguh dahsyatnya
Cintaku kepada kamu
Aku mohon jangan pergi
Menyiksaku dengan rindu

 

Kita dua hati
Selamanya takkan terpisah
Kau dan aku punya cinta
Paling terindah di dunia

 

Sungguh dahsyatnya
Cintaku kepada kamu
Aku mohon jangan pergi
Menyiksaku dengan rindu
Ohhh

 

Tiada yang bisa
Mengisi ruang di hati
Aku mohon jangan pergi
Jiwa ini perlu kamu
Tetap cinta selama-lamanya

 

9. Hilang – Adira

 

adira hilang_

 

Hari ini sunyi sekali
Tidak seperti yang lalu
Bermula diri aku sendiri
Tiada lagi kau di sisi

 

Hilang semua bayanganmu
Yang tinggal hanya kenangan bersamamu
Aku hilang

 

Tuhan tolong ampunkan dosanya
Pada hamba-Mu yang lemah
Bekalkan ia keberkatan
Agar dia bahagia

 

Di sana tempatmu selamanya
Di sini hanya menanti
Itulah kita manusia
Takkan kekal kasih selamanya
Selamanya
Selamanya

 

Hilang semua bayanganmu
Yang tinggal hanya kenangan bersamamu
Aku hilang

 

10. Ippo Hafiz – Rahsia (OSt Teman Lelaki Upahan)

 

ippo hafiz_rahsia_lagu baru 2015

 

Waktu kau ucap dulu
Kata-kata racunmu
Membuat diri ini
Terus mati

 

Mengapa pula kini
Kau hadir dalam hidupku
Tidakkah engkau lupa
Kau pernah bunuhku

 

Tidakkah pernah terlintas di fikiranmu
Waktu kau senang benar untuk melepaskan

 

Sakit ini hanya aku yang rasa sayu
Kacau bilau meracau sakit hati ini
Yeah

 

Kekasihku ku simpan satu rahsia
Takkan pernah aku buka
Hingga tiba saat ini

 

Kekasihku kini ku lebih bahgia
Tanpa dirimu di sisi
Menyakiti, meracuni hati ini

 

Full Lyrics :

http://lagubestbest.com
http://ohlirik.com/
http://liriklagu.biz/

5 Comments

  1. lagu ct n chakra khan tu baru jer dgr..hehe.. ost film suamiku en. perfect 10 kan...

    zinziemeewah

    ReplyDelete
  2. Memang best semua lagu ni. Tak macam kat sini.

    ReplyDelete
  3. Anonymous10 July, 2015

    takleh downloadpun

    ReplyDelete