386070_330020323678641_100000120280184_1565176_345976521_n

Alhamdulillah. Selesai sudah ‘Program Perjalanan Selamat’ yang di incharge oleh aku. Penat cari peserta. Diorang asyik nak tarik diri je aku lempang semua baru tahu. Oleh kerana sikap penyabar aku sangat tinggi, aku layankan jela diorang.

Awak nak tarik diri? Bagusnya. Saya memang dah lama pun nak tunggu awak tarik diri” ayat sentap.

Boleh pulak ada peserta yang saat-saat akhir tak dapat pergi. Tak terkejut tidur katanya. Habis kalau dah berkumpul pun pukul 6. Tadi tido kul 4 a.m sebab buat esaiment la sangat, memang tak la nak bangun lagi pukul 6.

Takpe, saya memang suka awak tak join program nie. Nanti kalau ada program lain, awak x payah bangun-bangun pun senang” ayat sentap lagi.

Program dimulakan dengan aktiviti senam 1Malaysia. Panas badan la kononnya sebab pastu nak kene berarak ke Jalan Tun Abdul Rahman (TAR) ramai-ramai dan berpatah balik ke Dataran Merdeka.

374320_336039699743370_100000120280184_1582220_1712313662_n
Kain rentang kami dapat tempat ke-2. Sekian melaporkan.

377931_2835886695726_1215978964_3195958_1275823205_n (1)
Eh, kau pernah ke ikat tali pinggang keledar di belakang? Kalau tak pernah lepasnie korang kena amalkan.

384756_2835871135337_1215978964_3195956_617829375_n
Macam demonstrasi tunjuk perasaan kan?

390881_336040379743302_100000120280184_1582231_313274190_n
KFC ditaja oleh Exxon Mobil. Aku dapat 4 kotak. Haha

386069_2835938297016_1215978964_3195973_2005359453_n
Muka ketat merajuk dengan Encik Mat Som sebab lambat datang ambik. Traffik jam katanya.

Terima kasih exco SRMUKM yang terlibat. Terima kasih peserta program yang terlibat. Terima kasih.

9 Comments

  1. perghhh dila nampak KEPSI je kat entry ni bang . banyaknya :(

    gulp-_-'

    ReplyDelete
  2. kalo dpt kepsi,

    aku pun sanggup join!

    ReplyDelete
  3. sedap tu makan kepsi..lain kali nak join gak makan free.hehee

    ReplyDelete
  4. eh,gua tak tahu info pon pasal aktivi nie.. rugi tak join

    ReplyDelete
  5. haha.. untunglah nampak kepci je. muka aku yg hensem tu xnampak. untunglah..

    ReplyDelete
  6. kepci bayak btul. blh kgsi2 yea ;)

    ReplyDelete
  7. dpt kepsi tu pntg :D
    untung lar dpt 4kotak. haha

    #Eh, muka anda sgt HENSEM :p

    ReplyDelete
  8. waaa ayam goreng.... nyam2
    suka la ayat sentap awk. haha

    ReplyDelete