Lunch Ikan Bakar + Sambal Belacan + Sayur Nangka lagi Harinie

Assalamualaikum w.b.t

Sape suke ikan bako? Sila angkat tangan n kaki macam saya( Nak tiru ayat Ucop Wilcha tapi tak jadik )

View Image

Best.. Perrgghh.. Lazat taw tak lunch ikan bakar ngan sayur nangka masak lemak nie ok. Seyes I tell u. Dah 3 hari berturut-turut kot HH makan nie. Ntah la kenape yang aku duk gila kentang sangat ambek lauk nie sedangkan banyak lagi kan lauk2 yang cambest kat café tue. Ada ayam masak merah ( tak suka), ada gulai daging , ada udang masak merah, ada tomyam ada sup dan seumpamanya. BUT aku tetap pilih IKAN BAKAR + SAYUR NANGKA MASAK LEMAK + SAMBAL BELACAN. Korang ingat sebab murah ka? Oh tidak, mahal nie. 4 Hinggit taw makan macam nie.

HH makan nie plak x pernah tak habis. Selalu sampai tulang. kepala, ekor ikan bakar tu pun Aku telan    gigit habis habisan. Dasar gila kentang betol la kan? Hahaha. T nak makan lauk nie lagi r. Lau tak da lauk nie memang aku bako la café tue ( Seyes nie tak tipu ).

Korang-korang yang x pernah rasa makan macamnie silalah rasa. Best taw. Ni duk makan lauk ayam masak merah jek HH pun da naik muak. Ala-ala kekampungan giteww kan lauk nie? Op corse lah. Mungkin HH rindu sama kampung sebab 2 selalu duk makan lauk nie jek.. Apekah!!!

“Bakpe mu ning makang macam orang kampung nie??” Kata saing aku kat aku bila aku makan lauk ni.

 View Image

Woooahhhh… Lazatnya ikan bako dalam gambar atas nie. ( Sambil telan air liur 14 kali berturut – turut )

20 comments:

  1. pergh! tak menahan nih. dah lam lama tak pekena ikan bakar!

    ReplyDelete
  2. aish,,ape da...kn ke ikan bako tawar jek,,ngee,,xde rasa,,

    bace entrty ko smbil bau air nescafee..haha

    ReplyDelete
  3. ikan keli bakor lagi sedap

    ReplyDelete
  4. sedap tu bro!! hujan2 cam gini dapat ikan bakar aarhh!!!! :)

    ReplyDelete
  5. pehh~ sedpnyerrrr!!

    eh, hawat tukar name? huhu..

    ReplyDelete
  6. sarah : jum kite p cafe skunk. HH tggu kamu sana .. Muehehe..

    isz : haha.. kejam 2... haha.. ikan bako memg la tawo.. cincoh r ngan sambal belacan 2.. nak suh aku ajaq gak ka yg 2?? haha


    iman : xsedap.. ikan haruan bako lagik sedap.. lalala

    ReplyDelete
  7. renjer : haha.. op corse.. rasa macam nak p ngail ikan lop nie.. haha


    cik duyung : ha? tukar nama? haha.. nama ape nie? ikan bakar ke? haha

    ReplyDelete
  8. anda wat saye lapa teramat! nak of9 pi mkan laaa ! hahaha

    ReplyDelete
  9. Kelakar la HH ni...dengar dek tuan cafe tu mesti dia hari2 buat lauk ni..takut kena bako dgn HH cafe dia..HAHAHA

    ReplyDelete
  10. pergh nampak sedap siot ikan bakar tuh. air liur makin deras nih hehehe.

    ReplyDelete
  11. kalau ade petai ni, peh, nikmatnye tak terkata la, :)

    ReplyDelete
  12. erleena : haha. sila3.. bubye.. Muahahaha.


    miss Eiza : haha. 2 r.. Arap sangat dia baca blog HH nie.. Hahaha


    mrs Fazlee : ala asal tgk jek? jemput2 makan meh.. hahaha

    ReplyDelete
  13. kami dan mereka : petai x da .. tapi ulam raja ada.. nak x? lalalala

    ReplyDelete
  14. eh, konpius la koen ca td lepas ke tak..

    td ca ternmpak bayang nama ikan bakar kat atas tu..hahaha..
    ikan bakar, my febret wokkk..~ :P

    ReplyDelete
  15. erk..?? sedapnya!! tngah ari td mkn cani gak kat kg.. yea2!! sdap2

    ReplyDelete
  16. Ca ; uhuhuk...same ler kite.. skunk nie HH ngan ikan bako memg susah tuk dipisahkan ler.. hahaha..


    sis naqiah : wahh.. yeke sis? Jeles ok.. haha..


    izaFiza ; Haha.. benaran kamu? ? hoommaayygudd.. bestnya ditag.. haha.. T saya terjah nak stdy dulu nim.. Hoho..

    ReplyDelete
  17. ni yg mnyampah ni.. tgh2 mlam bute trliur nk mkan ikan bkar.. okay, misi mmbkar ikan keli tghari esok activate!! hahahaha sme la kite suke mkan ikan bkar cicah smbal blacan.. perggghhh mngancam!! :P

    jemput singgah ANASAURUS :)

    ReplyDelete
  18. Farhana ; Hahaha.. Padan muka hang kene p keluar cai ikan bakor.. Hahaha.. Hati2 d jalan raya taw.. beli ikan lebih taw.. saya nak jugek taw.. Hahaha

    ReplyDelete
  19. Anonymous26 May, 2011

    get facebook likes
    buy facebook fans
    get facebook fans
    buy facebook likes
    how to get facebook likes

    http://www.psysc.org/forum/index.php?action=profile;u=9192
    http://www.mommyconceive.com/index.php?action=profile;u=18238
    http://www.srt8oc.com/forums/member.php?u=94487
    http://www.tacomaairsoft.com/forum/index.php?action=profile;u=2249
    http://partyfunfun.in/forum/index.php?topic=2906.0


    how to get facebook likes
    get facebook likes
    buy facebook likes how to get facebook likes
    I have a Dell Latitude Laptop using Windows XP. I took it to Geek Squad because it was skipping and the freezing up when I played DVDs or any kind of audio. When it freezes I have to turn it off witut shutting it down. It also wouldn't freeze right away..it freezes into about 10 minutes of playing DVDs or youtube videos. It was also making weird noises when it froze. Best Buy informed me that the noise wasn't any hardware issue, but the kind of noise the computer makes when it's frozen. They said nothing was wrong hardware wise, and that I had 6 viruses on the laptop. Well now, all those viruses are removed, and my laptop is still skipping and freezing when I play DVDs..to the point where I have to turn off the computer without shutting it down. If it's not viruses, and geek squad said everything is fine with the computer physically, then what is it?
    _________________
    how to get facebook likes [url=http://www.thekeyshop.it/cafe/index.php?action=profile;u=8896]buy facebook fans[/url] get facebook likes buy facebook likes

    ReplyDelete