Assalamualaikum w.b.t

Sape suke ikan bako? Sila angkat tangan n kaki macam saya( Nak tiru ayat Ucop Wilcha tapi tak jadik )

View Image

Best.. Perrgghh.. Lazat taw tak lunch ikan bakar ngan sayur nangka masak lemak nie ok. Seyes I tell u. Dah 3 hari berturut-turut kot HH makan nie. Ntah la kenape yang aku duk gila kentang sangat ambek lauk nie sedangkan banyak lagi kan lauk2 yang cambest kat café tue. Ada ayam masak merah ( tak suka), ada gulai daging , ada udang masak merah, ada tomyam ada sup dan seumpamanya. BUT aku tetap pilih IKAN BAKAR + SAYUR NANGKA MASAK LEMAK + SAMBAL BELACAN. Korang ingat sebab murah ka? Oh tidak, mahal nie. 4 Hinggit taw makan macam nie.

HH makan nie plak x pernah tak habis. Selalu sampai tulang. kepala, ekor ikan bakar tu pun Aku telan    gigit habis habisan. Dasar gila kentang betol la kan? Hahaha. T nak makan lauk nie lagi r. Lau tak da lauk nie memang aku bako la café tue ( Seyes nie tak tipu ).

Korang-korang yang x pernah rasa makan macamnie silalah rasa. Best taw. Ni duk makan lauk ayam masak merah jek HH pun da naik muak. Ala-ala kekampungan giteww kan lauk nie? Op corse lah. Mungkin HH rindu sama kampung sebab 2 selalu duk makan lauk nie jek.. Apekah!!!

“Bakpe mu ning makang macam orang kampung nie??” Kata saing aku kat aku bila aku makan lauk ni.

 View Image

Woooahhhh… Lazatnya ikan bako dalam gambar atas nie. ( Sambil telan air liur 14 kali berturut – turut )