Harga Promosi Azanis Scar Serum(Produk Hilangkan Parut)

Harini nak kongsikan dengan pembaca semua mengenai satu produk hilangkan parut yang tengah popular sekarang ini,Azanis Scar Serum. Kalau korang perasan, produk ini sangat hebat marketing dia. Di kaca televisyen pun dah ada iklan Azanis Scar Serum. Susah nak nafikan keberkesanan produk Azanis Scan Serum sebab banyak testimoni yang berkesan & boleh dipercayai. Produk yang bagus haruslah ramai yang hendak cuba kan?

 

 

azanis scar serum

 

Bagaimana Azanis Scar Serum Mampu Menghilangkan Kesan Parut?

 

Azanis Scar Serum memang dikenali sebagai serum hilangkan parut. Secara amnya, Azanis Scar Serum membantu melembapkan kulit dan bertindak sebagai vitamin antioksidan yang mana ia akan memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah dengan radikal bebas agar tidak rosak dan menyebabkan penuaan awal. Satu kelebihan Azanis Scar Serum adalah merawat parut tidak kira parut jerawat, parut akibat kemalangan atau parut disebabkan kulit sensitif.

 

 

Jenis Kulit Sesuai Untuk Azanis Scar Serum

 

- Kulit Berminyak

- Kulit Berjerawat

- Kulit Kemerahan (Hypersensitive Skin)

- Mereka yang pernah menggunkaan produk Hydrokuinon & Merkuri kerana lapisan Asid Matel kulit telah terhakis (kulitnya sudah nipis)

 

Azanis Scar Serum Untuk Siapa?

Lelaki dan wanita yang mempunyai masalah parut pada kulit walaupun kesan parut lebih 10 tahun. Azanis Scar serum juga membantu menyelesaikan masalah regangan kulit, warna kulit tak sekata, penuaan kulit dan masalah kulit kering.

 

Bila Kesan Awal Boleh Dirasai?

Kesan awal Azanis Scar Serum bergantung pada tindakbalas individu. Secara purata, ia mengambil sekitar 30 hari untuk melihat kesan yang ketara.

 

1 Botol Boleh Tahan Berapa Lama?

1 Botol Azanis Scar Serum boleh tahan sehingga 30 hari.

 

Adakah Azanis Scar Serum ini HALAL?

Ya! Pengilang kami telah mendapatkan kelulusan halal dari JAKIM. Anda boleh menggunakan Azanis Scar Serum tanpa ragu-ragu.

 

Bagaimana Cara Penggunaan Azanis Scar Serum?

Sapukan pada parut dengan pergerakan membulat, 2 kali setiap hari. Pada parut baru, Azanis Scar Serum harus disapu hanya apabila luka telah sembuh, dan tidak boleh digunakan pada kulit yang luka.

 

Adakah Had Umur Bagi Pengamalnya?

Azanis Scar Serum boleh diambil oleh setiap orang lelaki dan perempuan tanpa mengira usia.

 

 

Testimoni Pengguna Azanis Scar Serum

 

Jom kita tengok pula testimoni berkesan dari pengguna-penggun Azanis Scar Serum.

 

 

azanis scar serum testimoni

 

 

azanis scar serum testimonial

 

 

 

testimoni pengguna azanis serum

Parut Kudis/Parut Demam Campak

 

 

testimonial azanis scar serum

Parut Jerawat

 

 

testimoni azanis scar serum

Stretch Marks

 

 

Harga Promosi Azanis Scar Serum RM51

 

Sebagai seorang pengguna yang bijak, haruslah kita membuat perbandingan harga dahulu kan untuk membeli sesuatu barangan. Memang tidak dinafikan terlalu ramai yang mengambil peluang menjana pendapatan sampingan melalui Azanis Scar Serum. So, macam-macam harga yang ditawarkan untuk anda supaya mencuba produk Azanis Scar Serum ini. Untuk mendapatkan harga promosi Azanis Scar Serum semurah RM51 boleh berhubung:-

 

 

Harga Promosi Azanis Scar Serum = RM 51 (SM), RM55 (SS) TERMASUK POS
Whatsapp = 014-5135891
Call/Sms = 010-9868215
Credit: http://www.azanisserum.com

 

 

Hilangkan parut anda dengan Azanis Scar Serum!

15 comments:

  1. Pergh! Duta pelbagai produk sekarang eh! Hebaq!

    ReplyDelete
  2. wow template baru..cantik

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah bosan template sama je haha. thanks

      Delete
  3. Popular produk ni sampai masuk tv.

    ReplyDelete
  4. Bagus serum nih bagi mereka yang ada masalah kulit.

    ReplyDelete
  5. Anonymous12 May, 2015

    Wah menarik produk ini :-)

    ReplyDelete
  6. wah, macam best je produk ni. tunggu awal bulan gaji baru beli. hehe :P

    ReplyDelete
  7. makin femes oh produk ni

    ReplyDelete