Salam.

 

Kalau pergi IKEA, paling kagum haruslah bila tengok set-set kabinet dan bilik tidur yang awesome gila tu. Siapa tak suka tengok benda cantik kan. Masuk dalam set bilik tidur dekat IKEA kemudian bergambar curi-curi dalam tu. Upload di facebook, letak captain ‘seronoknya shopping set bilik tidur IKEA. Anda bila lagi?’ kakakah. Buruknya perangai kau. Itulah yang boleh kau buat kan. Nak beli set bilik tidur sebijik letak dekat rumah tak mampu.

BARANG MURAH IKEA

 

Tapi sekarang, IKEA ada menawarkan barang dengan harga yang paling murah.

 

Bagaimana IKEA menawarkan harga yang paling murah kepada Pelanggannya?

 

- Start designing with a lower price in mind.

- Flat-pack product.

- Fit all product information into one price tag.

- Encourage self delivery

- Encourage self essembly

- Makes product people like

Lower Price IKEA

 

Kalau korang nak tengok perabot-perabot murah IKEA boleh tekan sini. Apa? Korang taknak tekan? Ok lah. Aku kasi gambar la sekeping dekat korang kalau tak percaya barang IKEA murah-murah.

Perabot murah IKEA

Murah kan? Cuba bandingkan last year’s price dengan today’s price. Siap ada potongan 50%. Harap IKEA jauh je. Kalau tak mesti hari-hari aku pergi IKEA. Pergi makan meatball. Bukan shopping perabot. wakaka. Selamat shopping barang murah di IKEA. Hiks

 

Untuk maklumat lanjut, boleh masuk website IKEA http://www.ikea.com/my/en/.