GAMBAR HELIZA HELMI, IRMA HASMIE, DIANA AMIR DAN YATT HAMZAH MENGERJAKAN UMRAH

 

Baru-baru ini 4 selebriti bertudung yang sangat terkenal iaitu Heliza Helmi, Irma Hasmie, Diana Amir dan Yatt Hamzah telah menunaikan umrah di tanah suci, Makkah. Aku tahu diorang mengerjakan umrah pun setelah aku menggodek-godek fanpage Heliza Helmi. Banyak gambar-gambar diorang dalam tu. Cepat-cepat aku download. Mohon download ya Heliza Helmi? Hehehe.

 

Lepas balik umrah, tup tup Irma Hasmie melangsungkan majlis perkahwinannya dengan Reza Shah Azmeer. Sama cantik sama padan. Eh, ada lagi tak yang tak tahu Irma Hasmie dah kawin? Dah heboh satu facebook tu gambar-gambar sweet diorang masa majlis perkahwinan dan majlis resepsi. Jeles tau aku tengok. Rasa macam esok je nak kawin. eh.

 

Mungkinkah Heliza Helmi dan Diana Amir juga akan mengikut jejak langkah sahabatnya Irma Hasmie? Kita tunggu dah lihat.

 

Sejuk je mata aku tengok gambar-gambar diorang kat Makkah. Sejuk mata memandang. Rasa macam, bila lah agaknya aku nak sampai Makkah tu. Hmm.

 

Jum sama-sama sejukkan mata melihat gambar-gambar diorang di Makkah. Ehe.

 

Heliza Helmi, Diana Amir, Irma Hasmie dan Yatt mengerjakan Umrah

 

Heliza Helmi mengerjakan Umrah

 

Heliza Helmi, Diana Amir, Irma Hasmie dan Yatt mengerjakan Umrah

 

Heliza Helmi, Diana Amir, Irma Hasmie dan Yatt mengerjakan Umrah

 

Heliza Helmi, Diana Amir, Irma Hasmie dan Yatt mengerjakan Umrah

 

Heliza Helmi dan Irma Hasmie mengerjakan Umrah

 

Heliza Helmi mengerjakan Umrah

 

Nak lagi gambar? Ada banyak lagi dalam fanpage Heliza Helmi. Korang pergilah godek-godek sana. :”)

4 Pengkritik Tegar :

  1. mereka2 ni bila dah pakai tudung lagi suwit kot.

    ReplyDelete
  2. heliza tetap cantik tertarik laa

    ReplyDelete
  3. sweetkan mereka mereka ni .. masyaallah .. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...