Waiting_For_U

Untuk seseorang yang teristimewa,


Saya menunggu di sini untuk seseorang itu setiap hari dan malam
Perlu memegang saya kuat
Bagi memberi sokongan kepada saya apabila saya sedih
Dan membuat saya tersenyum apabila saya marah

Saya perlukan seseorang yang sentiasa berada di sisi walaupun saya betul @ salah
Dan sentiasa membuat saya tabah
Seseorang yang menunjukkan saya tidak takut
Seseorang di sana untuk berkata SAYA SAYANGKAN AWAK!


Seseorang berada di situ apabila saya sejuk
Dan sentiasa untuk saya berpegang
Seseorang di sana untuk saya berfikir
Seseorang di sana untuk menunjukkan CINTA!

 

14 Comments

  1. awat ! putus cinta kah . haha . btw nice one .


    p/s : kita tak suke lelaki romantik
    -_-

    ReplyDelete
  2. Cinta bukan sekadar lafaz tapi ia sebuah janji.Bukan pula janji b'kalang tapi janji yang realiti.

    ReplyDelete
  3. ehem ehemmm untuk spe ni hehe

    ReplyDelete
  4. wahhh jiwang rupanya mr. blogger kita ni. hehehe

    ReplyDelete
  5. alamak ! header hampir serupa..dont worry,. tp xsama..hhaha

    ReplyDelete
  6. aydah. haha. xde lerr.. saje je. rindu.

    FARA . maceh

    azwan : ok baiklah. v ayat sedak lalu yer.

    diana untuk seseorg yg istimewa la. :P

    saadah. dah lama la. baru tahu letu. :P

    auliyya. same? cepat tuka lain!

    ReplyDelete
  7. saya dh datangni

    keh keh keh

    ReplyDelete
  8. ish utk aku ke. jgn la tulis kt sini..

    hahahaa

    ReplyDelete
  9. sejak bile HH bertukar jadi jiwang? #pensan ;p


    nice one :D

    ReplyDelete
  10. Pijoe:Komen yang ikhlas...haha

    ReplyDelete
  11. xmain laa...couple...brngkat lgi best...dpt dimnje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kn2 btol tu btol

      Delete
    2. Haha. Btol tu btol

      Delete