k14R 204..


tahukan korang apekah makne disebalik huruf n no2 tersebut?
xtaw kan?? (tolong jawab).. kikih.. nilah no bilik aku kat KIY nie... bilik nie amat la cantek.. (hipokrit).. aku duk sorang2 lam bilik nie .. no roomate.. busan yang amat sebenarnyer single room camnie..

 tp kekadang bilik nie di datangi tetamu2 yang tak diundang.. ha dia nilah yang slalu lepak2 kat bilik aku.. fazri, joe,amal n kadang2 2 redha pun slalu gak dtg lepak cnie...

lau diorang nie xda mmg aku giler lonely r duk cini.. mekacih buat dorang2 nie yg slalu dtg menghabiskan makanan kat bilik aku. lau xda korang alamatnyer memg xpired r makanan2 kat bilik aku 2..
joe.. adalah seorang palapes.. dan akan berpindah ke KTHO pada sem hadapan.. sob3~
sedey kehilangan sorang pengunjung tetap bilik aku..
haaa... ni sorang lagi... suke sgt tdo tas katil aku nie..haha... Amal.. seorang budak surau yg kadang2 amat x berperasaan..
tp jgn terkejut sebb dia amak suke karOk nie... 
ni plak al redha.... 
ini adalah Fazri..
 bakal cg sains sukan yg  xsuke bersukan !!. 
Tag : Apih Apijo
2 Komen untuk "k14R 204.."

comelnyer first entry kau..frist entry cter psal kawan2..hahaha..tp kire ok la dr first entry aku..hahaha

budak surau yang suka karok . kemain

#komen ni wei . TERAKHIR

Back To Top