Hai semua, nama saya Faiz.
Umur saya tujuh tahun.
Hobi saya melukis.
Harinie saya nak melukis.
Dah lama saya tak melukis.
Sebab? Sebabnya saya takde kertas untuk melukis.
So, Pok Joe kasi saya kertas. Pok Joe suruh saya melukis. Hehehehe.. *senyum comel*

 

Nak tengok apa saya lukis?

lukisan budak kecil Tadaaa… Ni hasil lukisan saya. Ada gorila tengah berlawanan dengan gajah. Belakang gajah yang warna hijau tu gunung berapi tau. Yang bulat warna oren tu api. Api gunung berapi. Heeee. Omey tak?

 

Ada lagi tau, bukan nie jee.

lukisan budak kecil Power Renjis Lingja. Comel kan kite lukis Power Renjis Lingja. Power Renjis Lingja lawan raksasa. Hehehehe.

 

Ada lagi nie. Ada satu lagi yang paling comel.

lukisan robot oleh budak kecil Inilah robot besar yang mempunyai kuku yang tajam dan bertanduk tajam. Hahaha.

 

Saya tahu saya lukis memang comel sebab tu Pokjoe suruh saya lukis. Pokjoe letak dekat blog dia lagi. Siap buat entri special lagi pasal lukisan saya. Heeeeee. Jangan lupa komen lukisan saya yang comot ini tau. Jangan lupa jugak masuk blog Pokjoe sokmo !

Faiz sayang Pokjoe !!! *propaganda*

 

p/s : Pokjoe memang suka melukis tapi tak pandai melukis !