Aku yakin penonton setia drama Teman Lelaki Upahan mesti tahu senarai lagu Ost Teman Lelaki Upahan dekat bawah ini. Dalam banyak-banyak lagu Ost drama tersebut, aku tertarik betul dengan 3 lagu disenaraikan di bawah yang bagi aku sedap, dengar berkali-kali pun tak jemu. Korang nak tahu sedap ke tak, jemput dengar ye. Mana tahu citarasa kita tak sama haha.

teman lelaki upahan_3

Ippo Hafiz – Hujan Sepi


ost teman lelaki upahan_

Hujan terus turun
Mendengar sayu sepinya hati
Menanti kembalinya irama hati
Pengubat mimpi jiwa terisi

Sudah puas sudah
Diri dinanti oh tidak kembali
Terus mendoakannya agar dia tetap ingati
Di sini aku kau menjelmalah

Aku tak biasa
Untuk kenangi masa tika kita bersama
Peritnya rasa hati tiada yang mengerti
Tetaplah di sini teruskan menanti

Aku tak biasa
Untuk kenangi masa tika kita bersama
Peritnya rasa hati tiada yang mengerti
Tetaplah di sini teruskan menanti


Noh Salleh – Angin Kencang

 

ost teman lelaki upahan_1

Dalam silauan cahya membatas pandangan mata
Namun jelas ku lihat kamu
Biarpun ku sedar kau kian jauh
Tinggalkan aku yang rapuh


Angin kencang membawa kau
Jauh ke sana kau hilang terus tanpa khabar
Tidur malam ku mimpi indah ingat kamu ku rindui kamu

Apa yang ku fikirkan inilah penyiksaan biarpun beribu tahun
Dan namun kau sentiasa dihatiku menuai senyuman mu

Angin kencang membawa kau
Jauh ke sana kau hilang terus tanpa khabar
Tidur malam ku mimpi indah ingat kamu ku merindui kamu

 

Ippo Hafiz – Rahsia


ost teman lelaki upahan

Waktu kau ucap dulu
Kata-kata racunmu
Membuat diri ini
Terus mati


Mengapa pula kini
Kau hadir dalam hidupku
Tidakkah engkau lupa
Kau pernah bunuhku

Tidakkah pernah terlintas di fikiranmu
Waktu kau senang benar untuk melepaskan
Sakit ini hanya aku yang rasa sayu
Kacau bilau meracau sakit hati ini
Yeah....

Korus
Kekasihku...
Kusimpan satu rahsia
Takkan pernah aku buka
Hingga tiba saat ini

Kekasihku
Kini kulebih bahagia
Tanpa dirimu disisi
Menyakiti, meracuni hati ini

Setapakku melangkah jauh
Setapakku meninggalkan
Setapakku mensyukuri kebahagiaan
Yang kukecap hari ini

Full lyrics:
http://www.liriklagumuzika.com/


P/s : Sekarang ini duk layan perasaan tengok Drama Teman Lelaki Upahan. Kyra senyum, aku pun senyum. Kyra menangis, aku turut menangis sama. Boleh macam tu? LOL Sabar ajelah. =D