Lagu Kekasih Abadi–Lisa Surihani & Yusry

Lagu Kekasih Abadi dinyanyikan oleh Lisa Surihani & Yusry? Biar betul Lisa boleh menyanyi. Si Yusry ini memang la boleh menyanyi. Anggota kumpulan KRU kan. Lisa aku tak pernah dengar lagi dia menyanyi. Haa, nak tahu sedap ke tidak nyanyian Lisa, boleh tekan PLAY di video yang aku upload dibawah ini.

kekasih abadi yusri dan lisa

Lirik Lagu Kekasih Abadi – Yusri & Lisa Surihani

 

Setiap kali ku bukakan mata
Hati tersentuh kau hiasi dunia
Syukur kerana Dia mendengar doa-doaku

 

Baru terasa nikmat percintaan
Indah dibuai beribu khayalan
Semua impian yang ku damba menjadi nyata

 

Tak perlulah lagi ku bermimpi
Kini kau hadir dalam sedar mencintai
Untuk kekal sehidup semati

 

Tak perlulah ku memeluk angan
Kini kau ada erat di dalam dakapan
Padamu setiaku berjanji
Kekasih abadi

 

Jika ditakdirkan pergi bersama
Ambillah hembus nafas terakhirku
Agar tak merasa bagaimana hidup tanpamu
Bersama kita cekal membina
Sebuah istana yang terindah
Di sana kasih kita bersemadi

sumber

 

Lagu kekasih Abadi–Lisa Surihani & Yusry

 

Camna? Best suara Lisa Surihani? =p

6 Pengkritik Tegar :

  1. hahahahahah boleh lah xD
    ihihiihi
    adoi. tahu lah sweet sebab mugo laki bini kae? hehehehhe

    ReplyDelete
  2. tp suara lisa mcm......tak berapa best...hehe

    ReplyDelete
  3. nak cakap terus terang niie. suara lisa tu. errr paham2 sndiri la hahaha

    ReplyDelete
  4. suara lisa,,, erkkk,, i love her acting but,, hehe

    ReplyDelete
  5. Lisa ye nyanyi part sikit je...iklan lbh ni.oppsss...hahahaha :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...