Salam.


Meriahkan Raya selama 5 Malam 4 Hari dengan seleksi telefilem terbaik di TV9. Memang mengundang betul telefilem-telefilem best tv9 sempena Hari Raya tahun ini. Nak suruh aku beraya depan tv ke apa nie. Hehehe :p


Seberang Takir - Malam Raya, 9.15 Malam 

Telefilem Menarik Raya tv9_Seberang Takir



Telefilem Seberang Takir mengisahkan lukisan pilu sebuah keluarga. Kerana sibuk bekerja, dambaan pilu seorang ibu dilupakan. Lakonan hebat Arash Muhammad, Normah Damanhuri & Erry Putra.


Geng Kampung Pisang - Raya Pertama, 1.30 Petang 

Telefilem Raya_Geng Kampung Pisang


Mana Kuali Opah - Raya Kedua, 1.30 Petang 

Mana Kuali Opah Telefilem Raya


Apabila kuali Opah hilang, kecoh satu keluarga. Lakonan Norlia Ghani, Amy Mastura, Izani, Wahid, Bell Ngasri, Azza Rima & Kiah Rock.


Mimpi Fara - Raya Ketiga, 1.30 Petang 




Sweet Lola - Raya Keempat, 1.30 Petang 

Telefilem Raya_Sweet Lola

Impiannya untuk berjaya kian musnah. Namun kerana satu pertemuan, segalanya telah berubah. Mampukah kepahitan hidup bertukar menjadi kemanisan cinta? Gandingan @amar_asyraf & @schaalyahya dalam telemovie Sweet Lola, Raya Keempat 1.30ptg. 


Rancangan Menarik raya tv9




2 Comments

  1. 5 malam 4 hari tu mcm best . yg lain tu no komen . ahh gua bape malam je boleh layan pastu balik kolej tak dapek nak nengok dah :(

    ReplyDelete
  2. Eh, citer seberang takir tu saya wajib la tengok kan.hehe.

    ReplyDelete