Fenomena Gwiyomi semakin menjadi-jadi di youtube. Aku tahu gwiyomi ini pun sebab kawan aku yang tunjuk.

 

Member aku paling tak boleh blah. Gila dia duk ulang video gwiyomi beberapa kali sambil buat muka teruja gila !

 

Nak-nak yang buat video muka dia cute gila. Alahai comelnya sorang-sorang. Nak je buat balik rumah jadikan dia bini aku. =p

 

“Gwiyomi,” which means “cute,” was first seen on BToB MTV DiaryMany, a variety show that features a segment called “Aegyo Battle” or “battle of cuteness” where KPop stars perform cute actions and gestures.

Antara video gwiyomi yang diupload di youtube :-

So apa kata kau bila dah tengok video-video gwiyomi kat atas ? Rasa macam nak ulang 14 kali tak ? Hahaha. Begitulah aku rasa.

Lirik lagu Gwiyomi

Choko meopin han jogak sikyeonoko
Gosohan uyuhanjaneul gidaryeoyo
Oppahago nahago kkok maju anjaseo
Seoro sonbadak wie yeppeun nakseoreul hajyo


Hannun paljima nuga mworaedo naekkeo (naekkeo)
Dareun yeojarang maldo seokkjima nan nikkeo (nan nikkeo)
Saekki songarak geolgo kkok yaksokhaejwoyo
Jeoldae na honja naebeoryeo duji ankiro


Ildeo hagi ileun gwiyomi, ideo hagi ineun gwiyomi
Samdeo hagi sameun gwiyomi, gwigwi gwiyomi gwigwi gwiyomi
Sadeo hagi sado gwiyomi, odeo hagi odo gwiyomi
Yukdeo hagi yugeun jjokjjokjjokjjokjjokjjok gwiyomi nan gwiyomi


Hannun paljima nuga mworaedo naekkeo (naekkeo)
Dareun yeojarang maldo seokkjima nan nikkeo (nan nikkeo)
Saekki songarak geolgo kkok yaksokhae jwoyo
Jeoldae na honja naebeoryeo duji ankiro


Hana dul set nun gamgo naege dagawa
Du soneuro nae boreul manjimyeo ppoppoharyeoneun
Geu ipsul makgoseo


Ildeo hagi ileun gwiyomi, ideohagi ineun gwiyomi
Samdeo hagi sameun gwiyomi, gwigwi gwiyomi gwigwi gwiyomi
Sadeo hagi sado gwiyomi, odeo hagi odo gwiyomi
Yukdeo hagi yugeun jjokjjokjjokjjokjjokjjok gwiyomi nan gwiyomi


Hannun paljima nuga mworaedo naekkeo (naekkeo)
Dareun yeojarang maldo seokkjima nan nikkeo (nan nikkeo)
Saekki songarak geolgo kkok yaksokhae jwoyo
Jeoldae na honja naebeoryeo duji ankiro
Jeoldae na honja naebeoryeo duji ankiro

gwiyomi                     gwiyomiii, gwiyomi . cute tak ? lol

 

sumber

Sumber

P/s : Sedang menunggu rakyat Malaysia yang addicted dengan gwiyomi upload video gwiyomi diorang. =p