Lirik Lagu Putih-Putih Melati-ST12


Lirik Lagu Putih-Putih Melati-ST12


Siapa bilang aku seperti dia
Siapa bilang aku cintai dia
Sesungguhnya aku tak benar-benar cinta
Karna kau tak seputih melati



Kalau ada hitam pasti ada putih
Jika hatimu kelam tak mungkin bersih
Tak usah kau lanjutkan tuk berbagi kasih
Karna kau tak seperti melati ohhhh



Putih-putih melati
Merah-merah delima
Siapa yang baik hati
Pasti ku terima

Lirik Lagu Putih-Putih Melati–ST12

P/s : Lagu ST12-Putih-Putih Melati diadaptasi dari lagu zaman kanak-kanak
Putih putih melati Alibaba
Merah merah delima Pinokio
Siapa yang baik hati Cinderella
tentu disayang mama

x

{ 8 comments.. read them below or add one }

aQu Mad aQu Mad 07 February, 2013
best lagu nih hihihi..
hazwan hairy hazwan hairy 07 February, 2013
lagu apa ni?ak lmbtnya tau..haha
C.T.K C.T.K 07 February, 2013
popular gk lgu ni ae..rmai yg duk pomot..hehe
AnonymousAnonymous 17 April, 2013
btl3 tu bes betul lgu ni
AnonymousAnonymous 06 May, 2013
Keh!keh!keh! ,memang best lagu nie ,sila add my fb maya percintaan.
AnonymousAnonymous 10 May, 2013
kau semua dah ketinggalan zaman lh,kau tak pernah pun cari dalan internet......cuba lh cari....lagu ni best tau tak...saya ada lagu ni....kalau tak nak cari dalam internet,dengar je dekat astro hitz...ada...best...sy setiap hari dengar lagu ni...kalau tak tahu astro hitz,tekan je 705...sy tahu awak semua mls nak cari dekat internet....sy sangat minat lagu lagu st 12 ni...best sangat-sangat...coba la dengar...jangan asyik ketinggalan zaman je...kalau asyik ketinggalan zaman,macam mana nak tahu kemajuan negara malaysia......
AnonymousAnonymous 16 August, 2013
sikitnye manusia nak lagu yang menarik tapi pendek nie...