KIAMAT 2012 Sejauh Mana Kebenarannya

384139_318337668196387_100000604698210_1166797_640171621_n

Jum ramai-ramai penuhkan Dectar UKM pada masa dan tarikh yang tertera di atas. Gila hot tajuk Suara Kampus nie. Aku pun macam sangat berminat nak dengar nie. Dah macam-macam spekulasi aku dengar mengenai Kiamat 2012 nie. Apa pun tak boleh.

Panelis-panelis dia pun hebat. Tahu-tahu je hebat kan? Haha. Habis sorang penulis sorang lagi motivator mesti r hebat kan?

Tak nak cakap banyak. Kang cakap banyak, aku sendiri pun tak pegi. Apa pun tak boleh. Hekhekhek. Jumpa di sana.

KIAMAT 2012 Sejauh Mana Kebenarannya KIAMAT 2012 Sejauh Mana Kebenarannya Reviewed by Hafiz Hafizol on 13 December Rating: 5

7 comments:

  1. mcm best je.

    dulu penah gak g talk pasal 2012 ni
    memang menarik

    ReplyDelete
  2. bang , dah dengar , cerita dekat dila ae . tu pun kot abg khusyuk dgr laa . jgn tidur sudah . haha

    ReplyDelete
  3. hari ni kan , hehehe , dngr jgn x dngr :)

    ReplyDelete
  4. wah, macam best je kan, nak dtg jauh :(

    ReplyDelete
  5. cam bestje,,kau pergi,nnt cite kat aku eh XD

    ReplyDelete
  6. best ini.
    tapi jauh la plak..

    ReplyDelete
  7. X PEGI..

    X SEMPAT NAK PEGI .. :(

    :(

    ReplyDelete

Powered by Blogger.