KIAMAT 2012 Sejauh Mana Kebenarannya

384139_318337668196387_100000604698210_1166797_640171621_n

Jum ramai-ramai penuhkan Dectar UKM pada masa dan tarikh yang tertera di atas. Gila hot tajuk Suara Kampus nie. Aku pun macam sangat berminat nak dengar nie. Dah macam-macam spekulasi aku dengar mengenai Kiamat 2012 nie. Apa pun tak boleh.

Panelis-panelis dia pun hebat. Tahu-tahu je hebat kan? Haha. Habis sorang penulis sorang lagi motivator mesti r hebat kan?

Tak nak cakap banyak. Kang cakap banyak, aku sendiri pun tak pegi. Apa pun tak boleh. Hekhekhek. Jumpa di sana.

7 komen

mcm best je.

dulu penah gak g talk pasal 2012 ni
memang menarik

bang , dah dengar , cerita dekat dila ae . tu pun kot abg khusyuk dgr laa . jgn tidur sudah . haha

hari ni kan , hehehe , dngr jgn x dngr :)

wah, macam best je kan, nak dtg jauh :(

cam bestje,,kau pergi,nnt cite kat aku eh XD

best ini.
tapi jauh la plak..

X PEGI..

X SEMPAT NAK PEGI .. :(

:(


EmoticonEmoticon