Showing posts from September, 2011Show All
Perkhemahan di Sungai Tekala | Cantik ke Tempat tu ? |

Assalamualaikum w.b.t Ok. Seyes aku sangat sentap dan tension paginie. Pagi ni baru aku taw aku diwajibkan menghadiri satu perkhemahan anjuran Rakan Muda UKM pada 30 September hingga 2 Oktober. Kenape lah aku boleh tersalah teng…

Telur Atau Ayam Yang Keluar Dahulu ?? Anda Tahu ??

Assalamualaikum w.b.t Sejak ambik subjek Pengantar Falsafah nie asyik nak berfalsafah je aku tak kira masa kan. Subjek nie subjek Wajib Fakulti kitorang. So, haruslah aku ambik. Asal korang tahu ok, aku memang minat Falsafa…

Pesta konvokesyen UKM ke – 39 | Fatin Liyana Masuk Teater Komedi Muzikal Inter Kolej |

Assalamualaikum w.b.t Hai Fatin liyana . Kenape U tak cakap awal-awal U masuk teater komedi musikal nie ? Kalau la U bagitaw awal-awal konpem I lah orang paling hadapan sekali yang tengok. I tahu U masuk drama tu pun dari kawan…

Assalamualaikum w.b.t Sangat beruntung aku harinie kerana dapat menonton wayang dengan harga tiket yang sangat berpatutan. Korang mesti ada yang tak percaye kan kalau aku cakap tiket tu harga dia RM5.00 sahaja. Panggung jugak …

Assalamualaikum w.b.t Walaupun aku bukanlah kecik lagi namun aku memang mudah sangat mempercayai orang. Aku jenis yang suke berkawan. Suke berkenalan ngan orang. Tak kiralah muda ke, tua ke , pompuan ke , laki ke , separuh-separ…