Assalamualaikum w.b.t

Tadi sedap-sedap layan berita sal kematian Osama 2 kan tibe ada orang hantar gambar lucah   kat bawah nie kat aku.

Apa pendapat korang apabila memerhatikan gambar iklan di bawah?

DSC01162

Yang aku petakkan merah 2 lah weyh. Bukan aku suh tengok gambar kereta atau no fon 2.

Nama tuan punya no fon diatas 2 hafiz. Jangan bimbang hafiz aku dah padam 3 no fon ko xda orang dapat detect nya no fon ko.

Makhluk asing mane tah suke hati tambah hafizol.blogspotring.com kat belakang nama hafiz 2. Muahaha.

Korang nak taw kat mana kejadian nie?

Kat bustop kolej aku. Sah-sah la orang nie nak tujukan kat aku kan. Nak promote blog aku lettew konon. Pomot la elok-elok skit.

Yang dia duk tambah ring belakang blogspot 2 asal haha. Malu aku dibuatnya.

Kepada si vandalisme nie cepat-cepat p padamkan balik contengan korang 2 . Korang telah memfofularkan blog aku.

Ada plak orang yang hantar gambar nie kat aku gtaw aku yang wat. haha. Takdanya aku nak wat nie.Motif aku nak wat.

Aku cakap r kat dia lau aku yang wat mesti aku dah tulis elok-elok n lawa-lawa. Tak da r nak tambah “ring” 2 kan. haha.

Bukan aku ler yang tulis. Mesti ada orang jeles ngan aku nie.

bako bako bako bako