Selamat Tinggal Awak. Dah 2 Sem Kita Menjalani Hidup Bersama kan

Assalamualaikum w.b.t

seyes ni sedey gila nak meninggalkan awak

Awak tahu tak kali pertama saya kenal ngan awak saya sudah terpikat dengan awak

Awak cantik di mata saya biarpun orang menidakkan.

Saya suke sangat sangat sangat tinggal bersama awak di sini.

Saya mengumpat dengan awak.

Saya menangis dengan awak.

Saya menayanyi dengan awak.

Saya terlanjur dengan awak. Opss.. Muahaha.

Banyak sangat perkara yang saya lakukan bersama awak.

Seyes pasnie saya akan rindu sangat nak nyanyi ngan awak.

Saya masih ingat waktu saya nyanyi lagu Ziana Zain kuat2 ngan awak. Sampai ada orang tegur saya masa saya kuar. Tapi saya x malu saya ok.

Awak. Awak. Tahniah buat awak taw. Sem depan awak dah cantik kan? Eh salah. Awal lagi cantik dari sekarang. Bangga dengan awak. Mesti 4 bulan nie diorang hias awak cantik2 kan? Diorang pun ada cakap nak renovate awak sebab awak dah macam nazak sangat dah.

Saya tahu sem depan mustahil kita akan dapat bersama lagi awak.

Sob3… awak izinkan saya menyanyikan lagu sedey nie  untuk awak untuk terakhir kalinya.

Bye awak. Semoga awak mendapat pengganti yang lebih baik dari saya.

Kenangan kita bersama akan saya abadikan dalam kamus hidup saya awak.Jum awak kita tengok gambar-gambar kenangan kita bersama

Snapshot_20110219

( Lihatlah mataku yang cantek lalalalala)

Snapshot_20110219_10

(Awak ada monyet besar kat luar)

Snapshot_20100811

( Awak saya tension nie banyak esement )

SELAMAT TINGGAL awak

Tag : Apih Apijo
6 Komen untuk "Selamat Tinggal Awak. Dah 2 Sem Kita Menjalani Hidup Bersama kan"

konon canteklah rambut pacak camtuu?wahahaha..
chill laa..=))

muke bajett suci.. ahahhahaa XD

ala ustad HH ni,suke wat orang jeles...saje je an letak gambo2 mata yg seksi tu..lalala~

hehe.pergi kahwin ujang ke tadi?duk kiy ke?saya duk kajai.

xreti nak komen ape, bile tengok percintaan bilik dan manusia terkandas ditengah jalan..haha

Heziqa : haha..memg ler x cantek.. hendsOme jea.. diulang suara hendsOme.. Muahaha

yad'z : agaga.. kan3?? padahal penuh jerawat kn? 2 la kehebatan mengedit.. lalala..


Fai : Aiya.. Haha.. asal panggil aku ustaz?? Apekah?? Hahaha..

rozuan : hehehe.. xda ler... x pegi pun weyh...

syafiQ : haha.. mengom..

Back To Top