Fenomena “Tangan di Dada Mata Ke Atas” telah menyerang | Hafizhafizol turut terkena tempiasnya

Assalamualaikum w.b.t

Sebelum kita bercakap panjang marilah sama-sama kita menonton video

tangan di dada mata ke atas yang aku sediakan di bawah

Korang yer yg menyebarkan virus tangan di dada mata ke atas nie kan? kejam kejam

So, apa kesimpulan korang setelah menonton video di atas? Boleh korang membuat konklusi berdasarkan video tersebut?

 

Tangan di dada mata ke atas macam sejenis perbuatan tak ikhlas yang dilakukan apabila seseorang memuji anda dengan pujian yang tak ikhlas. Eh, suke hati aku je buat definisi sendiri kan. Haha. Cuba korang belek kamus dewan kalau ada maksud tangan di dada mata ke atas nie.LOL.

 

Apa yang pasti, bettul nie apa yang aku nak cakap. Menang menjadi fenomena betul tangan di dada mata ke atas nie . Benci betul aku. Sehinggakan aku sendiri pun selalu wat tangan di dada mata ke atas bila bersama kawan-kawan aku.

 

Diorang pun kalau aku cakap je sikit asyik wat tangan di dada mata ke atas nie dengan begitu hodoh sekali. Dengan mulut herot mata juling. Ah, nyampah! Macam nak lempang je diorang laju-laju kan.

 

Last-last kitorang pakat main wat tangan di dada mata ke atas sape yang paling hebat. Bahaha. Wah, comelnya muka awak buat camtu. sambil tangan di dada mata ke atas. Haha.

 

Aku pun dah lama LIKE fanpages tangan di dada mata ke atas ni kat FB. Ramai kot yang LIKE dah nak sampai 30 ribu kot. Bahahaha. Korang yang tak like lagi cepat-cepat la LIKE. Fanpages tersebut selalu post sesuatu yang berguna disamping melayan likers diorang.

 

Admin fanpages tersebut pulak ciap anjur satu kontes tangan di dada mata ke atas lagi. Sesiapa yang terbaik gambar diorang akan terpilih untuk menjadi profile pic fanpages tersebut. Ok jum kita cuba nasib nak? Mana tahu kan korang boleh jadi juara ke nanti ( tangan di dada mata ke atas )

 

Antara peserta tangan di dada mata ke atas yang aku sempat terjah adalah seperti di bawah ( tangan di dada mata ke atas )

tangan didada mata ke atas                                 Wah cantknya mulut u ( tangan di dada mata ke atas )

tangan didada mata ke atas awek cunPheeewiitttt  awek cun tu ! ( tangan di dada mata ke atas )

tangan didada mata ke atas budak lelaki  Ok dik. Abg undi kamu sebab kamu sangat omey !  Bahaha ( tangan di dada mata ke atas )


tangan didada mata ke atas lelaki hensemDi lagi tak boleh blah. Tengok tu siap lidah lagi terjelir. Sayang betul. Muka boleh tahan mamat dua orang ni. Ensem ah jugak. ( tangan di dada mata ke atas )

 

Aku pun banyak koleksi gambar tangan di dada mata ke atas aku dan kawan-kawan. Nak tengok tak? Comey sangat gambar kitorang. Hahaha. ( tangan di dada mata ke atas )

 

Korang-korang kat luar sana jangan duk buat sangat taw tangan di dada mata ke atas nie. Tengok budak kecik yang kat atas pun dah pandai wat. Nanti tak pasal-pasal budak kat atas tu wat kat mak dia tangan di dada mata ke atas. Tak pun dia wat kat cg dia naya nanti. ( tangan di dada mata ke atas ).

 

Situasi pertama :-

Cg : kamu dah siapkan kerja sekolah yang cg bagi semalam?

Budak : Dah cikgu. Cikgu bila lagi nak kasi kitorang kerja sekolah? Kitorang datang sekolah memang nak cikgu kasi kerja pun ( tangan di dada mata ke atas ).

 

Situasi kedua :-

Emak : Nak meh sini makan. dah lewat nie.

Budak  : Wah mak panggil makan. Lauk sedap la mak. Tak bosan pun hari-hari makan lauk nie kan mak ( tangan di dada mata ke atas )

 

* Ape perasaan korang apabila anda berada di situasi cg dan emak di atas.? Bahaha. Lempang budak tu laju-laju?? Good idea. ( tangan di dada mata ke atas )

 

Okbai.. Nantikan gambar tangan di dada mata ke atas ai taw. Ok tipu jek ( tangan di dada mata ke atas ).

 

P/s : Korang-korang yang kat atas tu jangan marah yer aku pinjam gambar korang tanpa keizinan sebab gambar korang sangat gojes sekali Bahaha ( tangan di dada mata ke atas )

15 Komen untuk "Fenomena “Tangan di Dada Mata Ke Atas” telah menyerang | Hafizhafizol turut terkena tempiasnya"

wan pon dah lama kena tempias.haha.

haahahha~

sgt x bleh bela

sengal...!!! hahaha~

nelly ; mana satu comel? bahaha..


rozuan : haha.. sudah lah wan..


miss shikio : bahaha.. sengal sengau semua ada..

as salam..
bahahaha!
masa gath blogger 14 hb ni nak buat gitu la. ahahaha~

XD

... bahahahaha.. watlah watlah.. aku pun nak wat depan ko .. bahahaha

bongek la.. kahkahkah.
hafiz hafizol senget ( tangan di dada mata ke atas )

ONE WORD : sengalll!!!! ahahaha

hahaha.. kalu hh tngok byk gak gmbar geng2 akak uat gtu.. hahaha

sophie : muahahaha.. senget gila na?


yad'z : muahaha.. no komen..


naqiah : x sggup tengok.. Bahahaha

aku nak tumbuk lelaki yg wat mcm nie boleh?

hahaha

kim heeruul : bahaha.. ko tumbuk si nabil johan n zizan dulu boley?? haha

hahahha xabis2 dgn tgn di dada mata ke atas....

Miss Anis : kan kan kan ? X habes2 kan.. Muahahahaha

fenomena cute... hahhaaa

Back To Top