Assalamualaikum w.b.t

Gigih nie masuk bilik terus update sal kisah sedih nie. Kejadian berlaku lebih kurang 2 jam yang lepas kot. Ketika itu suasana kolej sunyi sepi. Pagi buta kot memang r sunyi sepi kan. Kami plak sesedap rasa blueberry betol duk tengok video kat depan kolej 2.

Tempat 2 amatlah terbuka dan terang benderang sekali sebab atas kepala kami ada sportlight yang besar gedabaknya. Maka isu melihat video di tempat sunyi dan tertutup tak timbul di sini ok.

Tengah kitorang ralek layan video 2 kan…

 

 

Tibe tibe..

Datang 2 orang pak guard nek moto besar dia menghampiri kitorang. Suasana sepi seketika. Masing-masing pandang memandang sambil wat mata ke atas tangan di dada   muka tak bersalah.

pakguard : woi korang ada hal ape ha duk pagi2 sini ??

kami : kami x da hal saje saje jea suke suke. Duk tengok video best nie ha. Meh la nak juin #mata ke atas tangan di dada.

pakguard : Dah3. P masuk bilik skunk. hape punya student nie? rajin sangat stdy sampai pagi buta*mata ke atas tangan di dada (eh pandai gak an pak guard ni wat )

(Dialog sesedap hati ditukar utk menyedapkan mulut pembaca)

Lepas 2 masing-masing kecoh jap konon x puas hati le nie kat pakguard 2. Masuk bilik semua ngan mulut muncung 12 depa. Tak puas hati lagi nie kitorang sambung lak ngumpat lam FB.

3

Mesti korang nak tahu kan kitorang duk layan video ape kan? Kitorang layan video 18 SX sengal ni je pun

korang punca segalanya I hate u

MORAL : Len kali jangan duk gatal sangat lah tengok movie k video k sampai larut pagi kat tempat terbuka. Nak tengok lam bilik boleh. Padan muke korang kan? Bahahaha.