The Best From Famous Blogger

Gaya Rambut Pacak Tak Elok

Lelaki amat sisonim dengan rambut. Tak salah apabila dikatakan kekacakan juga dapat dinilai melalui rambut. Namun begitu, stail rambut pacak telah menjadi pilihan pada hari ini ye tuan- tuan sekalian.

Ape taknya… Masuk harinie dah 100x kot aku ditegur dek kerana gaya rambut pacakku yang amat hensem itu. Nak  tahu sape tegur? Pensyarah aku ok. Nak tahu ape dia tegur?

Eh, awk lame x nak buat rambut pacak2 camtu”

“Berape banyak awk letak gel kat rambut awak 2?”

“Nanti masa present I nak korang pakai kemas2, rambut 2 I xnak pacak2” ( Ni paling gedik)

Dah cukup. Banyak lagi 2. Ni Aku bagi 3 jea. T aku bagi lebih ada yang pengsan kan. 2 tak termasuk lagi teguran dari rakan –rakan, keluarga, dan masyarakat sekeliling. Sob3~~~ *Tacink 5 saat.

Sebenarnya aku dah lama berfikir untuk mengubah stail rambut aku. Tapi apakan daya aku tidak mampu. Hal ini demikian kerana rambutku sudah sebati dengan diri aku iaitu TERPACAK.

Oleh sebab masuk harini dah 100 kali aku ditegur, aku terpaksa berbuat sedemikian atas komitmen tugas jugak sebenarnya. Aku bakal menjadi fasilitator kepada pelajar sekolah. Maka diorang cakap tolong kemaskan diri anda. Ape rambut pacak camni x kemas lagi k Puan?? KACAK = PACAK  kan?? haha.

   64897_159838697377070_100000528211645_435560_5923870_n  <-------rambut sekarang.. KACAK kan saya?

 

  <---- Asalnya nak wat rambut belah tengah camni tp x jadi

  <-----  Ala – ala korea pun x jadik. Mgkin memg bukan keturunan korea kot

<<-----  Mungkin camni je kot. Pendek dan kemas.

Tension betol camnie.. Susah2 aku wat camnie jela kan.

  << ----- Maybe I choose U. I mean your hair. huhu. *pengsan 2hari..

Walaupun diorang cakap rambut pacak nie tak elok, tapi kite harus jugak berpikir +ve ke hadapan. Stail rambut bukan menjadi kayu ukuran untuk kejayaan seseorang. Namun ia haruslah bersesuaian dengan keadaan jugak. Tapi aku tak praktik pun menda ni sebenarnya. Haha. Kejam tak!

Bagi aku rambut pacak nie amatla mudah didandan. Amek jel sapu2 kat rambut pastu wat pacak. Tak payah guna sikat pun dah ciap. TApi aku pelik camne la pensyarah aku leh tanye lame mana aku wat rambut pacak nie. Naseb aku tak cakap 2 tahun kan.

46244_148378088523131_100000528211645_362619_297669_s<<----- Uncle HH, tirulah rambut mcm saya. PEACE..

 

* Doakan kejayaan HH supaya HH dapat mengubah rambut HH menjadi seperti budak kecik chumel di atas. HOHO.. (Pomot anak jap)

22 Pengkritik Tegar :

  1. buat cam jason ackles je,..smart..
    pacak=skema,
    korean=koya,

    BalasPadam
  2. owh..rambut baru HH...hahaha..botak je sng..xyah nk letak gel..jimat..

    BalasPadam
  3. beli je rambut palsu.. senang nak tukar2

    BalasPadam
  4. tak sokong ku izzati..hhehe..
    sebab tak sume lelaki sesuai dgn "BOTAK"hehe...
    so semoga berjaya mengubah gaya rambut anda..hehe..

    BalasPadam
  5. rambut pacak ar style weh!

    BalasPadam
  6. hahah..gila sungguh! botak la sng fiz

    BalasPadam
  7. weh da okay da rambut ko tu .stail lah. ape nak tuka2? style korea??

    BalasPadam
  8. dah ok dah aku tengok...tak yah la tuka..hoho

    BalasPadam
  9. ok je rmbut baru tu. ensem dah tu

    BalasPadam
  10. auww HH kelihatan kacak dgn rambut PACAK ituh !

    BalasPadam
  11. GGGrrrgghhhh....... TENS korang... Sudi bagi pendapat... 2 la... bengang betOl nih.... Terpakse reka cipta stail rambut baru buat mase nie... Aiya aiya.....

    BalasPadam
  12. pendek je... xyah pacak2.. hehe

    BalasPadam
  13. DEa : hehehe... ok.. memg ingat nak wat cam2 la... hehe

    BalasPadam
  14. pilih rambut pengsan 2 hari.
    ehehe :)

    BalasPadam
  15. the most popular hair abad ni: no.4.. hehe.. kemas je nampak...:)

    BalasPadam
  16. opah : ahaks... gimik jek 2..

    BalasPadam
  17. hansyirah : haha... #pengsan 5 saat.. botak ka??

    BalasPadam
  18. buat style korea...baru ramai yg termuntah3 lepas ni..hahaa

    BalasPadam
  19. azuan : ahaha... I will... lawa la.. tapi agak poyo jugak 2.

    BalasPadam
  20. syafiK : meh duwet nak wat.. haha. Rambut aku dah lurus dah. xyah reponding pun tape

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...